Komentarze:
30.04.2007, 00:12 :: 83.10.22.49

MonaLisa/zenox

to mówi za wszyystko doskonała gra światłem i cieniem...no i oczywiście grozą powiało:)

30.03.2007, 12:37 :: 217.173.182.227

N.

no nareszcie trochę prawdy o sobie. kiedy out?

27.03.2007, 10:57 :: 80.72.38.42

xlayla

pan jest chyba bardzo zły ...

23.03.2007, 11:55 :: 80.51.28.222

www.sabreena.ownlog.com

do twarzy Ci w czerni :D
... i nie jest tak strasznie... raczej ezoterycznie...

22.03.2007, 14:44 :: 83.28.150.221

nienostop

dobrze, że takie mroczne.

ps. zmiana loginu.

21.03.2007, 15:58 :: 87.101.64.149

heroina


chyba miało takie być.
ale wydaje się niepewne,
a w oczach sporo napięcia.



20.03.2007, 18:09 :: 83.30.157.109

jackiewicz89

mogłoby byc troche bardziej z pod byka ale i tak mocne:)

20.03.2007, 16:43 :: 217.98.71.251

czarnula

o tak mroczne .....ciary sa hehe

20.03.2007, 16:42 :: 83.29.100.39

toani

ja tez kupilam kompakt ,stwierdzilam ze na lustrzanke to ja sie jeszcze nie nadaje, chociaz moj w nazwie ma lustrzanka hybrydowa:P a teraz widze ze fajnie Ci oko wyszlo, takie jakby z lezka, lubie takie mokre oczy:)

20.03.2007, 15:34 :: 212.160.138.37

osta

:)

20.03.2007, 07:48 :: 195.150.224.41

fuckthepainaway

i fajnie? :>

20.03.2007, 01:39 :: 81.168.130.46

kosciu

upakowane, nie upakowane pewnie nie szumią jak mój nikoś.

i w przeciwieństwie do przedmówców jestem zupełnie przerażony ;]

pzdr.

19.03.2007, 23:29 :: 83.18.40.250

Silvermeth

e tam wcale nie straszne ;p przynajmniej ja sie nie boje ;D

19.03.2007, 19:44 :: 82.160.245.2

filip-caramell

ja tam też się nie boje
do odważnych świat należy :)

19.03.2007, 16:55 :: 83.24.20.129

www.osta.fotolog.pl

ja sie nie boje:)

19.03.2007, 15:10 :: 83.8.124.150

Wu.

a ja tam przerazona nie jestem :P

18.03.2007, 23:58 :: 83.6.91.64

houx

takie w stylu "weź spier... bo ci... " :)

18.03.2007, 23:23 :: 158.75.205.28

vue

ja w sumie bym juz nie kupowal fz50, ale jako ze to decyzja w 70% organu placacego, nie mialem juz nic do powiedzenia. glowny minus tego aparatu to fakt, ze nie jest lustrzanką. / ano i matryca troche mala, bo co z tego ze 10mpx upakowane, skoro matryca ma zaledwie 1,8 cala.... / ale ogolnie to zadowolony jestem :)


18.03.2007, 23:03 :: 87.239.4.50

emilly

ojjj tu zabijasz wzrokiem człowieku :D
a te brwi ... gotowy do ataku :P

18.03.2007, 23:02 :: 83.29.106.171

toani.fotolog.pl

fakt mroczne. Ale ad wczesniej strasznie mi sie podba to zdjecie łódek w nocy, chciałabym dostać taka pocztówke!! a jak sie fz50 sprawuje, mialam sobie go kupic ale jednak co innego wybralam, pozdrawiam!



fotolog.pl :: Wróć